Jouw nieuwe online strategie

Beginnen bij de basis

We beginnen elk traject bij de basis. We stellen je direct de belangrijkste vraag: welk doel wil je bereiken met je onderneming?

Vervolgens onderzoeken we de sterktes van je onderneming, de doelgroep en de concurrenten. Zo kunnen we een geloofwaardige en onderscheidende positionering voorstellen en een bijpassende online strategie ontwikkelen.

Een moderne website

Als de strategie vaststaat, maken we een functioneel ontwerp voor de website. Na overleg en goedkeuring van alle ontwerpen, gaan we voor je aan de slag. Je nieuwe website zal dan voldoen aan alle hedendaagse eisen, zoals:

  • Volledig responsive
  • Gebruiksvriendelijke design
  • Gefocust op snelheid
  • Geoptimaliseerd voor zoekmachines
Uitvoering van de strategie

Meer bezoekers, meer aanvragen

De website is af en nu zijn we klaar? Natuurlijk niet! Wij zetten alles op alles voor het volgende doel: meer bezoekers naar de website en meer aanvragen voor jouw dienstverlening. Aan jou om te zorgen dat deze aanvragen daadwerkelijk nieuwe klanten worden.

Checken of alles loopt volgens plan? Geen probleem. Je kunt de vooraf opgestelde KPI’s realtime volgen via ons dashboard. Daarnaast evalueren we periodiek samen de resultaten, zodat jouw investeringen zich ook echt terugverdienen.

Weten wat wij voor jou kunnen betekenen?

Vrijblijvend advies
of bel naar 0345 74 54 05

Meer weten over onze aanpak? Lees hieronder verder over de middelen die wij inzetten voor de uitvoering van een online strategie.

Online vindbaarheid

Meer relevante bezoekers naar je website trekken
Zoekmachine optimaliseren (SEO)

Hoog in de zoekresultaten (SEO)

Wat doe je als je iets zoekt? Je gaat naar een zoekmachine als Google. Dus wil je hoog op de voor jou relevante resultatenlijst staan.

Om dit te bereiken, starten we met een uitgebreid zoekwoordenonderzoek. Waar liggen de kansen? En waar juist niet? Op basis van dit onderzoek bepalen we samen de belangrijkste zoektermen.

Vervolgens gaan we aan de slag om je website te bouwen of verbouwen.. Er zijn vele factoren van belang bij het optimaliseren van je website voor goede zoekresultaten in bijvoorbeeld Google of Bing. Al deze factoren zijn terug te brengen naar drie categorieën, namelijk:
  • Autoriteit van de website
  • Content optimalisatie
  • Technische optimalisatie

In een persoonlijk gesprek leggen we je precies uit wat deze factoren inhouden en wat we voor je kunnen betekenen.

Door periodiek te werken aan deze factoren, mag je steeds meer relevante bezoekers op je website verwachten. Uiteraard houden we het aantal bezoekers op de website en de rankings van de belangrijkste zoektermen in de gaten.

Zoekmachine adverteren (SEA)

Adverteren in zoekmachines (SEA)

Door te adverteren kun je ook bovenaan de resultatenlijst in zoekmachines als Google komen. De advertenties staan zelfs boven de ‘gewone’ zoekresultaten en alleen dat al maakt ze erg interessant.

We volgen hetzelfde proces als bij zoekmachine optimalisatie (SEO), maar dan kopen we de voor jou relevante zoekwoorden in. Tegen een zo gunstig mogelijk tarief natuurlijk.

Door de juiste zoekwoorden, instellingen, budget en een beetje MB-magie profiteer je snel van een nieuwe bezoekersstroom naar jouw website.

Ook hier blijven we monitoren, evalueren en bijsturen, zodat je blijvend kunt profiteren van de advertenties die je inkoopt.

Social media marketing

Verbonden met je klanten via social media

Verbonden zijn en blijven met je klanten? Dan is social media marketing een interessante optie. Door te adverteren op social media als Facebook en LinkedIn kun je jouw boodschap heel gericht aan je doelgroep overbrengen.

Je kunt namelijk precies bepalen wie je wilt benaderen met je advertentie. Van geslacht tot leeftijd en van beroep tot interesse. De mogelijkheden zijn eindeloos en bieden ongekende kansen om ze te benaderen in hun werkomgeving (LinkedIn) of privéleven (Facebook).

Ook is het mogelijk om bezoekers aan jouw site nogmaals via social media te benaderen met een vervolgboodschap. Zo creëer je nieuwe contactmomenten met je (potentiële) klanten. Grote kans dat ze je site dan nogmaals bezoeken en misschien dit keer wel een aanvraag doen.

We monitoren de resultaten van je social media campagnes om te zien of het je voldoende oplevert. Zo niet, dan adviseren we je tijdig over vervolgacties.

Vrijblijvend advies
of bel naar 0345 74 54 05

Zoveel mogelijk aanvragen via je website

Continu analyseren en verbeteren om goede resultaten te halen
Conversie optimalisatie

Een van de belangrijkste doelen van jouw nieuwe online strategie? Bezoekers van de website contact op laten nemen met jouw onderneming. Deze contactmomenten noemen we conversies.

We analyseren de website en houden het gedrag van bezoekers in de gaten. Dankzij deze inzichten kunnen we de website zo aanpassen dat bezoekers nog sneller vinden wat ze zoeken en vervolgens contact opnemen. Uiteindelijk proberen we zoveel mogelijk conversies te realiseren. De volgende conversies meten we:

  • Contactformulier ingevuld
  • Op e-mailadres geklikt
  • Op telefoonnummer geklikt / gebeld (via call tracking)

De resultaten van het gedrag van bezoekers en de conversies delen we periodiek tijdens een persoonlijk gesprek.

Vrijblijvend advies
of bel naar 0345 74 54 05
Vrijblijvend kennismaken?
We kijken uit naar een kennismaking met jou en je organisatie. Je ontvangt dan direct een vrijblijvende en gratis analyse om jouw kansen in de markt te bepalen. Laat je onderneming vandaag nog groeien.
Stuur direct een bericht
Of bel 0345 74 54 05