Sporthorses Frowein en MB – Bedrijfskundig Marketing Advies

Yvonne Frowein van Sporthorses Frowein heeft MB – Bedrijfskundig Marketing Advies in 2014 benaderd om een volledig nieuwe positionering te ontwikkelen.
Het doel van de nieuwe positionering was om de visie van Sporthorses Frowein aan te laten sluiten bij de uitstraling van de website.
froweinsport1
froweinsport2
froweinsport3

Duidelijke doelstelling

Voor het bepalen van de nieuwe (online) positionering heeft MB – Bedrijfskundig Marketing Advies een marktanalyse en een concurrentieanalyse uitgevoerd. Op basis van de resultaten uit deze onderzoeken is bepaald wat voor bezoekers van de website de belangrijkste elementen zijn. Vervolgens zijn we aan de slag gegaan om van de website een overzichtelijk geheel te maken. Dit deden we uiteraard op basis van de informatie uit de analyses. De juiste visuele sturing was een van de belangrijkste speerpunten bij de ontwikkeling van de website.

Periodieke samenwerking

Uit de cijfers uit Google Analytics valt op te maken dat de gewenste bezoekersstroom, die vooraf grondig was uitgedacht, uiteindelijk zeer goed bereikt is. MB – Bedrijfskundig Marketing Advies blijft Sporthorses Frowein periodiek ondersteunen bij het vermelden van de nieuwe veulens en nieuwe referenties op de website.

Trotse referenties

“Ik ben opgetogen over het behaalde eindresultaat. De sfeer en de uitstraling van de website is hoogstaand en sluit aan bij het niveau van onze fokkerij!”

Yvonne Frowein | Managing Director

mb-bedrijfskundig-marketing-advies-team
martijn-contact

Op zoek naar naar de vertalingen van uw ideeën?

Samen de doelstelling behalen.
Neem contact op