PAO Heyendael en MB – Bedrijfskundig Marketing Advies

Stralingsonderwijs onderbrengen in een nieuwe entiteit genaamd RadSchool.
PAO Heyendael heeft MB – Bedrijfskundig Marketing Advies gevraagd om een positionering voor een nieuwe entiteit, genaamd RadSchool, voor stralingsonderwijs.
pao1
pao2pao3

Positionering RadSchool

Opdrachtgever PAO Heyendael wilde onderzocht hebben op welke wijze het onderdeel RadSchool zich onderscheidend (online) kan positioneren in de markt op basis van de concrete behoeften aan stralingsonderwijs van de doelgroep om zo van toegevoegde waarde te zijn.

Op basis van diverse interviews met betrokkenen en eerdere afnemers, evaluaties van het onderwijs en een concurrentie analyse is er een positioneringsrapport opgesteld.

Resultaat

Op basis van de onderzoeken is gebleken dat RadSchool zich onderscheidend, relevant en geloofwaardig (online) kan positioneren, wanneer er strategische keuzes worden gemaakt om het onderwijs te moderniseren en hierdoor in te spelen op de wensen en behoeften van de afnemers.

Trotse referenties

“Concreet positioneringsadvies gebaseerd op de gedane marktanalyse onder onze doelgroep en concurrentie. Veel inzichten op een prettige wijze gepresenteerd en overgebracht op onze organisatie.”

Drs. Goof Claessen, Projectmanager | PAO Heyendael

mb-bedrijfskundig-marketing-advies-team
martijn-contact

Op zoek naar naar de vertalingen van uw ideeën?

Samen de doelstelling behalen.
Neem contact op