Hoorzaken en MB – Bedrijfskundig Marketing Advies

Met een kritische kijk informeert HOorzaken al 15 jaar vanuit een onhankelijke positie de patiënten, slechthorende en audiologische branche over de meest recentelijke ontwikkelingen.
In 2013 vroeg Drs. Rene van der Wilk van Hoorzaken aan MB – Bedrijfskundig Marketing Advies om een vernieuwde positionering uit te denken en de uitdaging om de SEO aanzienlijk te verbeteren.
hoorzaken1
hoorzaken2
hoorzaken3

Enorme stijging website bezoekers

De manier waarop MB – Bedrijfskundig Marketing Advies dit traject in is gegaan heeft uiteindelijk geleid tot een stijging van 32% van bezoekers die zochten op short- en longtail zoekwoorden.

De website van Hoorzaken trekt op dit moment minimaal 500.000 bezoekers op jaarbasis. Dit is een enorm groot aantal vergeleken met het bezoekersaantal in de periode voor de start van de samenwerking.

Conversie optimalisatie is de vervolgstap

Samen met Hoorzaken heeft MB – Bedrijfskundig Marketing Advies bepaald dat de conversie van de webshop nog verder verbeterd dient te worden. Periodiek wordt nu op basis van een diepgaande Google Analytics verbeteringen aangebracht aan de webshop.

Trotse referenties

“De online vindbaarheid (SEO) van de website en webshop is echt enorm gestegen met 32% en dat is precies wat we wilden bereiken. Onze doelgroep de audiciens zijn ook zeer tevreden over de verbeterde usability.”

René van der Wilk, Eigennaar | HOorzaken

mb-bedrijfskundig-marketing-advies-team
martijn-contact

Op zoek naar naar de vertalingen van uw ideeën?

Samen de doelstelling behalen.
Neem contact op