Dirk de Derde en MB - Bedrijfskundig Marketing Advies

Dirk de Derde is een stichting die als doel heeft het creëren van een veerkrachtige en levenslustige samenleving in een kringloop economie.
Het bestuur van Dirk de Derde heeft MB – Bedrijfskundig Marketing Advies in 2013 benaderd om een nieuwe huisstijl en een geschikt communicatieplatform te ontwikkelen.
dirk1
dirk2
dirk3

Duidelijke doelstelling

Het bestuur van Dirk de Derde wilde de stichting op een effectieve manier (online) positioneren in de regionale samenleving. Vanuit de ontstane visie en doelstellingen is er een online communicatieplatform ontwikkeld dat ervoor kan zorgen dat de doelgroep effectief kan samenwerken. We hebben een focusbepaling gemaakt waarbij onderzocht is wat de doelgroep is waarop Dirk de Derde zich het beste kan richten. Tevens zijn de behoeften van de doelgroep duidelijk in kaart gebracht. Vanuit de focusbepaling is er door MB – BMA een nieuw aansprekend logo ontworpen en de nieuwe huisstijl inclusief het ontwerp van het communicatieplatform zijn ontwikkeld.

Periodieke samenwerking

Periodiek worden er vernieuwingen op het platform doorgevoerd en getest of deze het gewenste effect hebben op de doelgroep.
Op deze manier blijft het een levendig en actief platform. Dit gaat in nauwe samenwerking met Baukelien Franken.

Trotse referenties

“De manier waarop MB – Bedrijfskundig Marketing Advies ons heeft geholpen met het ontwerpen van de nieuwe huisstijl en het communicatieplatform is fantastisch. De focusbepaling verschafte hele nieuwe inzichten!”

Baukelien Franken en Jan de Kock | Bestuursleden

mb-bedrijfskundig-marketing-advies-team
martijn-contact

Op zoek naar naar de vertalingen van uw ideeën?

Samen de doelstelling behalen.
Neem contact op