Een vliegende start

De oude website van Boshuis was traag, niet volledig responsive en toe aan een hedendaags design. Na een enthousiaste pitch had de directie van Boshuis een uitdaging voor ons: binnen een maand meer concrete online aanvragen. Deze uitdaging hebben wij met beide handen aangegrepen.

Binnen een week is er een krachtige salespagina ontwikkeld en een online strategie om relevante bezoekers naar de pagina te trekken via online advertenties. Het resultaat: een fors aantal meer aanvragen en de opdracht om de website te vernieuwen.

Boshuis
Boshuis

MB is een ontzettend prettig bedrijf om mee te mogen samenwerken. Schakelen snel, denken met je mee en staan klaar voor nieuwe uitdagingen. Onze aanvragen zijn op zeer korte termijn fors gestegen.

Wij raden MB dan ook zeker aan als de partij voor een mooie samenwerking op het gebied van markt positionering, een nieuwe website en/of huisstijl. Succes in de toekomst!

Gerard Blokland
Nieuwe website ontwikkeld

Nieuwe website ontwikkeld

Voor het nieuwe design hebben we de sterke punten van Boshuis centraal gezet, waaronder de positieve ervaringen. Daarnaast voldoet de website aan alle moderne eisen: snelheid, responsive en zoekmachine vriendelijk.

Belangrijkste verbeterpunten

  • Rust en ruimte in het ontwerp
  • Betrouwbaarheid voorop
  • Betere flow per pagina
Lange termijn samenwerking

Lange termijn samenwerking

Om Boshuis te helpen met groeien zijn we ook gestart met een maandelijkse ondersteuning. Hierdoor is Boshuis zowel via online advertenties zichtbaar als via organische zoekresultaten. Tevens testen we de website om te zien waar de mogelijkheden liggen om nog meer aanvragen te realiseren.

Resultaten periodieke marketing

De resultaten van de periodieke marketing kunnen we verdelen in zoekmachine optimalisatie (SEO), zoekmachine adverteren (SEA) en conversie optimalisatie (CRO). Tevens ondersteunen we Boshuis bij andere marketing vraagstukken. We doen alles wat in onze macht ligt om Boshuis te helpen groeien.

Resultaten periodieke marketing

Zoekmachine optimalisatie

Om meer relevante bezoekers te trekken is er onderzoek gedaan naar de juiste zoektermen. Bijvoorbeeld “Waterontharder”, een zoekwoord die gemiddeld 20.000 keer per maand wordt gebruikt. Door de juiste acties zorgen we ervoor dat deze term zo hoog mogelijk wordt weergegeven in de zoekresultaten.

Resultaat
Op de eerste pagina in Google met de term “waterontharder”

Zoekmachine adverteren

Zowel in Google als in Bing zijn we met relevante zoektermen zichtbaar. Voor een optimaal rendement houden we een paar KPI’s in de gaten, zoals doorklik-percentage (CTR), kwaliteitsscore en vertoningspercentage.

Resultaat
Een doorklik-percentage van 9,33%

Conversie optimalisatie

Middels Google analytics en Crazy Egg achterhalen we waar de knelpunten zitten. En testen we nieuwe mogelijkheden. Met als gevolg een stijging in het aantal aanvragen.

Resultaat
Aantal aanvragen met 46% gestegen!
Benieuwd wat wij voor jouw onderneming kunnen betekenen?
We delen graag kennis en maken voorafgaand aan de afspraak een analyse om de kansen in de markt te bepalen
Stuur direct een bericht
Of bel 0345 74 54 05